HANKO LINES - LIPPUKAUPPA
VARAUS- JA KAUPPAEHDOT
1. Nämä varaus- ja kauppaehdot koskevat Hanko Lines:in linjaliikenteen laivalippuja.
2. Liput toimitetaan välittömästi oston yhteydessä ostajan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Maksutapoina toimivat suomalaiset verkkomaksut ja debit/kredit -kortit.
3. Hanko Lines:in linjaliikenteen lippukaupan missään myyntituotteissa ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta oston jälkeen.
4. Sairaustapauksissa palautamme matkan koko hinnan. Myös perheen matkan hinta palautetaan.Asiakkaan on kuitenkin esitettävä lääkärintodistus sairastumisestaan.
5. Jos matka peruuntuu varustamosta johtuvista syistä, varustamo palauttaa koko matkan hinnanasiakkaalle. Vaihtoehtoisesti asiakas voi käyttää lipun toisena ajankohtana näin halutessaan.
6. Asiakkaalle tarjotaan mahdollisuus varata paluumatkalle paikat tietylle lähdölle. Jos asiakas kuitenkin valitsee vaihtoehdon, jossa paluuaika jätetään valitsematta, varustamolla ei ole vastuuta kuljettaa asiakasta pois saaresta, jos hän ei mahdu viimeisen lautan kyytiin.Varustamo ei ole vastuussa myöhästyneiden asiakkaiden kuljettamisesta.
Varustamo:
Hanko Lines/TMSJ Group Oy PL 91
00391 Helsinki
Puhelin: arkisin klo 9-15, 0500 102 111
Sähköposti: info@hankolines.fi
Hanko Lines:in verkkokaupan internetsivut: kauppa.hankolines.fi
Hanko Lines:in internetsivut: www.hankolines.fi
Y-tunnus: 2165114-4
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com